Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
I Macrumors forum hittade jag denna tråd där användaren Shenaniganz08 har polerat sin gamla slitna iPhone från halvdöd till nästan bättre än ny. Han har inkluderat en steg-för-steg guide så nu väntar vi bara på att någon 99mac:are ska testa alltihopa på sin egen iPhone. Blir du först?
Ja, en ganska lång procedur.
Undrar hur lång tid det tog, tänker om han hade jobbat istället hade han kanske tjänat så pass mycket att han hade kunnat köpa sig en telefon som inte var repig. Fast hur manligt hade det varit.
inga av mina iPhones ser ut så, en 3G svart från 2008 och en vit 3GS från 2009. dock har jag kompisar som har iPhone 3Gn som ser ut att släpats efter en bil. knappt någon baksida kvar på dem.
Har absolut ingenting mot repor på mina prylar men har min iPhone i ett fodral. Detta på grund av en incident då jag tappade den och skärmen sprack. Jag hoppas helt enkelt att det inte ska hända igen och kanske skyddar fodralet något.
Som jag förstått det har man ett mobilhölster så man kan få mer för sin lur när man säljer den. Fast när man vart rädd om den och skall sälja den så är den då så outdated att man ända inte får några pengar för den ändå...
Nån som vill tjacka en Ericsson GH337 biligt? Inte en repa....
Man får inte ens tillbaka de 500:- som krusellväskan kostade - DET är ju lite ironiskt:tveksam:
Många har väl sprickor i plasten.. Blir det någon åtgärd på iFånen, blir det nytt skal tillsammans med nytt batteri möjligtvis den dagen det blir aktuellt...
Men det blir nog en ny iFån före, fjärde generationen..
Många har väl sprickor i plasten.. Blir det någon åtgärd på iFånen, blir det nytt skal tillsammans med nytt batteri möjligtvis den dagen det blir aktuellt...
Men det blir nog en ny iFån före, fjärde generationen..
Men var köper man en ny baksida och var kostar det. Jag hittar bara, vad jag tror är, ytterligare skal att sätta på som skydd.
Har också med sprickor (och känner igen det där med blåa jeans som verkligen letar sig ner i sprickorna) och funderar på att byta innan det blir värre...
Men var köper man en ny baksida och var kostar det. Jag hittar bara, vad jag tror är, ytterligare skal att sätta på som skydd.
Har också med sprickor (och känner igen det där med blåa jeans som verkligen letar sig ner i sprickorna) och funderar på att byta innan det blir värre...