Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

G5 Dual 2Ghz är försenad enligt Macoteket & Apple...

Tråden skapades och har fått 63 svar. Det senaste inlägget skrevs .
Citat:

Skrevs ursprungligen av motif
Säger inte att en PC säljare går att lita på, nej men man behöver ju inte stänga ute hela världen bara för man är mac-användare. Han som jobbade där kör själv en G4:a!

Och lite kul är ju att du säger en PC användare kan man inte lita på, kan man det med Apple?

Jag överger inte mac för PC, men jag blir inte dum i huvudet heller bara för man kör mac!

PC-användare? Apple? Vad jag sa är att du förmodligen inte ska lita på vad en pcsäljare säger i detta fall, när allt han vill göra är att få dig att köpa hans produkt. Självfallet säger han att han hört från säkra branschkällor att de inte kommer förrän i december.

ace: Min första tanke var att NY Times på något sätt luskat fram information från nån på Apple/Apple Store. Apple brukar dock lägga upp något på apple.com när deras produkter börjar levereras, så händer något idag när vi nog få höra om det.

Som sagt bara för man säljer PC, kan man väl veta mer än en som säljer mac??

Vad vet vi om hans kontakter? Och som sagt jag "litar" lika lite på hans kommentar som att Apple Store garanterade mig en Dual G5 inom 4 veckor..

Nej nej... Jag sa till han om Apples leveranser och han sa att han också hade läst december på nätet. Han tryckte vare sig ner G5 eller någon annan mac produkt utan stod mitt i mellan Pc & Mac, till skillnad från vissa Apple återförsäljare.

Köper du en Pc och känner att det här var inget för mig, så får man lämna tillbaka med alla pengar tillbaka utan frågor.. Har Apple den service.. om man inte tycker Apple upfyller användarens krav får man då lämna tillbaka den efter 1-2 månaders provning?

Tror inte det.. Jag är inte intresserad av PC men jag var nyfiken på vad dem har att erbjuda om det nu förmodan skulle visa sig att G5 inte kommer innan November.

Jag har varit mer Mac intresserad än vad någon kan tro, har burit tröjor med loggan och varit stolt mac ägare, men att påstå att PC bara är skit stämmer inte.

NY Times hade visst rätt! Vi fortsätter diskussionen här:

http://99mac.com/forum/showthread.php?s=&postid=225128

Stänger denna tråd med ovan hänvisning.

Bevaka tråden