Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Driver en reklambyrå i Stockholm. En av våra G4:or har totalt lagt av och vi får inte tag i någon som kan hjälpa oss. Vår leverantör av dessa tjänster har semester.
Vi måste få ut viktig info från den maskinen. Är det någon som kan ge tips på vem vi kan ringa till för att få hjälp. Panikläge!
Ring eller skicka ett mail till:
Jan Herrström
Plan4 AB
08-653 02 02 jan.herrstrom@plan4.se
Datorn har gradvist lagt av. Vi har försökt att via en Norton-skiva få upp hårddisken men misslyckats. Tror nog att det är en hårddiskkrasch trots allt.
Skrevs ursprungligen av Pirre Har du ringt inLife på Sveavägen?
På hörnet Fridhemsgatan/St. Eriksgatan fanns det en Machandlare eller?
Du tänker på "Reda Gruppen" (särskrivning i original). Sämsta butiken på norra halvklotet alla kategorier. Extremt dålig service. Två gånger med ett års mellanrum har jag gått in för att tala med en tekniskt kunnig person om eventuella hårdvarureparationer, men en präktig säljartjej talade bägge gångerna om att "du kan lämna in datorn för en kostnadsuppskattning. Det kostar 800 kronor [eller liknande summa]". 800 pix för att få tala med den person som eventuellt skulle kika på min dator, alltså.
Skrevs ursprungligen av Jan Herrström Tack för alla tips. Nu har jag fått den hjälp jag behöver och är åter en lycklig man. Sitter inte på Kungsholmen utan på Östermalm nu mera.
Okej ra...
Jag hälsar här med till din morsa. Går dit och knackar på dörren. Och är det öl du saknar så bjuder jag på en stor en när som helst. Vilka vill hänga påslakan?
Skrevs ursprungligen av Jan Herrström Okej ra...
Jag hälsar här med till din morsa. Går dit och knackar på dörren. Och är det öl du saknar så bjuder jag på en stor en när som helst. Vilka vill hänga påslakan?
Janne
Nice! Kommer upp för att ta en guiness.
Tudor Arms Var de första med Guiness på fat i Sverige 1969.
Magnus Ladulås serverade oxå.
Jejja Sundström satt där sjöng Å lirade.