- martin
- Medlem ●
- International user
Kanske inte så intressant, men jag såg att ni hylla Lasse Kronér för han nämnde Apple i BingoLotto. Markoolio hade ett sånt där snöre som man har sina nycklar i som jag aldrig kan komma på vad dom heter. I alla fall han hade det på sig nu på Swedih Hit Music Awards. Det är svart med vita Apple logos.
Jag har ett likadant. Ni har säkert sett dom på Apples mässor
[ 17 November 2002, 20:05: Meddelandet ändrat av: martin ]
Jaha...
Då har man ringt till Apples sk. Kundtjänst (smaka på det ordet - vad kan det betyda??)
Hmm.
Kund ? presumtiv köpare?
Tjänst? Stå till tjänst med, göra någon en tjänst etc.
Efter att så småningom kommit fram till en trevlig tjej i växeln och därefter ytterligare några steg kom jag fram till en säljare.
Vi kan kalla honom "Mikael".
Han förklarade att de minsann inte har några nyckelband, posters eller t-shirts. (de två senare frågade jag inte om).
De sysslar inte med sånt, eftersom det inte är deras core-verksamhet (Vilket för mig är ett nytt ord...)
De hade alltså inga sådana band. Alls!
(Tvärtemot vad de andra jag pratade med sa...)
Så var det då bekräftat även för mig:
Kundtjänst?
- HA!
Jag har 2 st!
Man fick sådana när man gick på Apple´s kickoff på Nalen för nåt halvår sedan eller när det var.....
Jag kan ge bort en ifall någon vill ha......
Först till kvarn helt enkelt!
Acke vann helt enkelt.....
Skicka ett privat mess till mig med adress så postar jag den i dagarna!
Kan inte någon fråga Oscar B om inte Apple kan sponsra 99mac med lite sköna reklam-prylar som lottas ut? nyckelhållare, muggar, t-shirts.....bara äpplet finns där!
quote:Skapades ursprungligen av: Fleno:
Kan inte någon fråga Oscar B om inte Apple kan sponsra 99mac med lite sköna reklam-prylar som lottas ut? nyckelhållare, muggar, t-shirts.....bara äpplet finns där!
Oscar är kontaktad.
quote:Skapades ursprungligen av: acke:
quote:Skapades ursprungligen av: majk:
fan också.
tror att jag började skriva mitt inlägg före acke. antar att det inte finns någon rättvisa i den här världen.
Snabb som en vessla.
Du, nu när du har ätit så mycket chocklad som jag gett dig kan du väl dela på skejtarslipen med mig?!
Skär den i hälften! Den långa biten skickar du till mig, den korta kan du behålla.
quote:Skapades ursprungligen av: Gambit:
Kan de inte sälja lite prylar så får alla chans att få någonting istället för att lotta ut?
Vid lottning är det bara några få som blir glada och resten lite ledsna.
Nyah, nyah*... så de rika ska få prylar och de fattiga blir utan?
* hint: Fallout
quote:Snabb som en vessla. [/QB]
Acke.....du är inte den enda som är snabb.....
Jag lämnade nyckelbandet i ett brunt kuvert på "Söders Livs" precis nedanför där du bor. Så det är bara att pinna ner och hämta det! Ditt namn står på det,
MrTiBook sökte efter en såndär för några veckor sedan har jag för mig. Han var helt desperat
Själv så undrar jag... Markoolio? Han spelar i en Counter-Strike klan., och som vi alla vet så är Counter-Strike = PC. Fast å andra sidan kan han vara en Switcher, bara tycka att själva saken var snygg eller vara en dubbel-körare.
Hur som helst så skulle jag nog inte tyckt det varit fel om jag skulle få tag i lite fler Apple-prylar, som kanske en vit keps eller något.
Och hur får man tag på bandet då???!!!!
Har letat på de flesta Apple-siter jag hittat, men inte tusan har jag hittat det.......hur hur hur?????