Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Bästa programmen till Cydia

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2010-03-22 23:17

Vet inte om det finns en sådan här tråd redan (hittade inte någonting när jag sökte).

Tipsa gärna om bra program i Cydia. Skriv vad det kostar (eller om det är gratis), samt om man behöver göra något särskilt för att få igång programmet (tex lägga till en ny source).

Mitt första tips:

StatusNotifier, gratis program för att få diskreta snygga ikoner i statusraden. Ikoner visas för e-post, SMS, MMS, IM, samtal samt om ljudet är av/på. Finns i source http://www.sinfuliphonerepo.com. Detta program klarar jag mig inte utan.

Vad har ni för tips?

• Medlem
  • Stockholm
  • 2010-03-23 05:56

Tack för den infon. Vore dock tacksam om denna tråd får leva vidare. I den här tråden får man ju mycket mer info om programmen; pris beskrivning, source...

• Medlem
  • International user
  • 2010-03-23 07:07
Ursprungligen av kia2:

Tack för den infon. Vore dock tacksam om denna tråd får leva vidare. I den här tråden får man ju mycket mer info om programmen; pris beskrivning, source...

Jag ser bara ett tips, så mycket mer info känns tvek.

Utveckla den andra tråden istället?

• Medlem
  • Stockholm
  • 2010-03-23 07:17

Okej. Jag skriver in mitt tips i andra tråden och ber alla att informera om pris, source och beskrivning.

Fortsätt i den andra tråden. Stänger här.

/Mod

1
Bevaka tråden