Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Varje gång jag skall ringa ett samtal eller när jag tar emot ett sådant så dyker bifogad ruta upp.
Jag har ringt operatören Tele2 (jag vet att det står Telia i telefonen, men de delar nog nät eller nåt för det varierar vad det står) men de säger att det är en inställning i telefonen detta beror på. Jag kan inte hitta inställningen någonstans i telefonen och det finns inga vidarekopplingar förutom till telefonsvararen såklart.
Jag har även en Tre-iPhone och där finns inte detta fenomen.
Frågan är om det finns nåt sätt att lösa detta eller om det helt enkelt är så att supporten på Tele2 inte vet vad snackar om? Känns lite som om detta borde vara relaterat till operatören.
Det betyder väl att den kopplar vidare dina inkommande samtal medans du talar med någon? t.ex att om någon ringer så skickas dom till din röstbrevlåda eller något?
Har du angivit kommandot defaults write com.apple.iTunes carrier-testing -bool TRUE i Macens Terminal? Får du problem tror jag det är lättare om du fortsätter i tråden jag länkat till
Har du angivit kommandot defaults write com.apple.iTunes carrier-testing -bool TRUE i Macens Terminal? Får du problem tror jag det är lättare om du fortsätter i tråden jag länkat till
Har gjort allt enligt listan och även provat det andra tipset ##004# (ring knappen) vilket inte heller hjälpte. Dessutom får jag ett felmeddelande när jag försöker registrera mig som användare på det andra forumet (Invalid Referrer Specified) så jag kan inte fortsätta i den tråden. SUCK....