Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iPhone konstig efter datorns vila

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Jönköping
  • 2010-04-07 03:20

Hej. när jag har min iphone inkopplad i datorn och sätter datorn i vila och går och lägger mig så fungerar inte iphonen när jag vaknar och kopplar ur den. Det är bara en svart skärm med det gråa äpplet, och efter att jag tryckt på alla möjliga knappar så brukar den starta och så fungerar den normalt igen. Är det någon mer som har problemet eller finns det någon som vet varför det blir så?

Ställde in väckning på mobilen och la datorn i vila med mobilen inkopplad, dagen efter larmade aldrig mobilen då den var död som jag förklarat längre upp.

tacksam för svar.

Senast redigerat 2010-04-08 14:46
  • Medlem
  • International user
  • 2010-04-07 06:28

Om något var igång på telefonen, iTunes, webbradio eller liknande så har den dragit ur batteriet, för så vitt jag vet laddas den inte när datorn är i vila.

Senast redigerat 2010-04-08 14:47
  • Medlem
  • Jönköping
  • 2010-04-08 14:25

Nej alltså det har nog inget med batteriet att göra, för när jag kopplat ur den från datorn och startat upp datorn så försöker jag få liv i min iphone som då är helt död, efter en del tryckande på alla knappar och på displayen så börjar den fungera. Finns det ingen annan som testat att ha sin iphone inkopplad i datorn och sen lagt den i vila? är det bara jag som har problemet?

Senast redigerat 2010-04-08 14:47

Lägg inte in två helt olika frågor i samma tråd! Speciellt inte om de hör hemma i olika underforum!

Din andra fråga har nu brutits ut till en egen tråd:
http://www.99.se/itunes/276683-enstaka-latar-till-iphone.html

/Mod

1
Bevaka tråden