Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Hej!
Jag skulle vilja göra en fotobok med Indesign! Det finns ju en uppsjö av företags/websidor som har egna program som man kan ladda ner, men ingen jag vet är lika bra som indesign... Känns liksom onödigt att behöva begränsa sig när man redan har en utmärkt verktyg som man dessutom kan utan och innan...
Så, är det någon som känner till var man kan lämna in en tryckpdf så att man får en fin fin fotobok hem skickad?
När jag gjorde en fotobok hos Fotoquick så formgav jag den i InDesign. Sedan fick jag exportera alla sidor som individuella bilder och bränna på en CD för att det skulle funka hos dem, men det var ju inget större problem.
Har ändrat trådens rubrik. Den gamla rubriken antydde att det var en InDesign-fråga, men trådens egentliga frågeställning har ju ingenting med InDesign att göra.
När jag gjorde en fotobok hos Fotoquick så formgav jag den i InDesign. Sedan fick jag exportera alla sidor som individuella bilder och bränna på en CD för att det skulle funka hos dem, men det var ju inget större problem.