Det hela började med att jag skulle installera Opera mini och telefonen hängde sig i installationen och jag resetade den. Sen ville den inte starta utan bara fastnade med äpplet och startade om efter ett tag.
Lyckades komma in i DFU mode och göra en custom installation med pwnage tool, som fungerade. När jag sedan skulle installera blacksnow så blev det krash igen och jag fick reseta den med samma resultat.
Efter några ominstallationer testade jag att låta bli att försöka installera någonting och bara testa att göra en omstart efter nyinstallationen, och den hamnade direkt i samma bootloop när jag startade den igen.
Sjuuukt störigt, har googlat en massa och inte hittat något vettigt, annat än att det kan uppstå en bugg vid krashande installationer av program som låser den i en bootloop. Men detta ska ha att göra med att det ligger en ofullständig installation kva, vilket inte borde vara fallet när jag gjort en ominstallation av OS.
Att göra en ominstallation orginal med itunes, kommer installera nytt baseband på den väl?