Jag har haft möjligheten att testa flera olika headset till iPhone men när jag surfade in på Macoteket insåg jag att dom hade precis vad jag sökte.
Behov grundar sig ofta i att man upplever ett problem, mitt problem var att mina headset ofta hamnar i en jackficka, låda eller liknande. Detta resulterar i att när man väl hittar sitt headset så måste man först börja med att trassla ut det vilket är tidskrävande speciellt när man redan är i ett samtal. Därför har jag dragit mig från att använda dom, och iPhonen har blivit varm tillsammans med örat en rätt obehaglig känsla.
Jag har testat lite olika blåtandsheadset och jag stör mig på att dom ska laddas, plus att jag med flera headset upplevt att dom kopplar ifrån. Detta gäller så gott som alla utom Plantronicsheadsets.
Så här är lösningen!
Jag var rädd för att ljudet skulle vara dåligt med det låter precis som en fast telefon ska göra. Lurens förpackning är riktigt lyxig och själva luren väger som en lur ska göra vet ej om dom kanske satt i någon tyngd eller om membranen är så pass tunga.
Var helt lyrisk på stan idag, men vågade inte prova den på Kungsgatan utan väntade tills jag kom hem. Nästan så man skulle kunna ha denna skönhet i sin manbag hela tiden.
Jag är supernöjd, för 299:- får man en riktigt skön lur!
5/5 i betyg!