Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hur byter jag Avatar?

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Med risk för att en tråd av detta slag redan finns men jag inte lyckats finna den så sticker jag helt sonika ut kranen och frågar - "hur byter jag avatar?"

Har för mig att inställningar för detta funnits under Profil-inställningarna men jag kan inte hitta dem där så antingen har möjligheten tagits bort, eller så har de flyttats eller (o detta är väl det troligaste budet) så har mitt Supporter-konto löpt ut och jag måste stoppa in mer kosing för att få tillbaka funktionen...

???

...jag har sett denna:http://www.99.se/feedback/54094-avatar.html men tycker inte att den är riktigt relevant och dessutom är tråden fyra år gammal. Nog måste det ha skett förändringar sedan dess...?

• Avstängd
  • Överallt
  • 2010-05-10 10:01

Titta längst ner på sidan i det grå fältet. Under texten Din profil står det Avatar, tryck där.

Tackar Mija. Jag kopplade inte att det gråa fältet hängde ihop med profilinställningarna

Det är jätte dyrt att byta avatar, tar lång tid att ”odla” fram dem. Men om du har en bror som kan tänka sig att bli av med sin så är ni troligen DNA-kompatibla så då kan du ta hans.

1
Bevaka tråden