Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Förlorad Hyrfilm på iPad

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hyrde igår en film på US iTunes. Somnade dock ifrån medan nedladdningen höll på för fullt.
Nu kan jag inte hitta filmen på min iPad och jag vet inte hur jag skall göra för att hämta om den. Om jag går in på iTunes via datorn så meddelas jag att jag har en "Downloads available: 1" och när jag väljer att hämta den så händer ingenting. Den kopplar upp sig mot iTunes och sedan, efter 1-2 sekunder, så visar den status quo och det finns fortfarande en "Downloads available: 1"

När jag testade att hyra om filmen så fick jag besked att jag redan har hyrt filmen en gång

Ngn som har en aning om hur man letar efter "ej hämtat material" via iPad?

Den ligger inte som en nedladdning på din iPad i programmet iTunes under fliken Downloads?

Nej.. Där är det tomt

Jag hade likadant med en köp film, efter några dagar kunde jag ladder ner den på datorn istället. Men lyckades inte på iPad hur jag än gjorde.

• Medlem
  • Stockholm
  • 2010-05-23 18:54

Så ska det givetvis inte vara, men det verkar vara en liten bugg, jag har haft samma problem, då löste det sig efter nån dag - då jag kunde ladda ner den till min dator(ej iPad)

Tröttnade på att vänta och behövde en film till dagens flygning. Apple är skyldiga mig 3,99 USD nu

1
Bevaka tråden