Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ingen SMS signal när bluetoothheadset är inkopplat

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Alingsås
  • 2010-05-31 13:44

Jag har en 3G 3.1.3 och ett Jabra JX20 headset. När headsetet är aktivt får jag inget ljud från telefonen utan det kommer i headsetet i stället. Riktigt irriterande när man inte hör om det kommer SMS. Det är även samma sak på de andra ljuden tex låsklicket etc. Skall det vara så här eller har jag missat någon inställning?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2010-05-31 14:59

Håller med om att det kan vara irriterande, men det är så det är designat att fungera. Det fungerar på samma sätt om man har original-headsetet (med kabel) inkopplat.

  • Medlem
  • International user
  • 2010-05-31 16:22

Har exakt samma problem.. Så irriterande..

Har både ett JX10 och ett JX20.
Föredrar JX20 men har kommit på mig själv att använda JX10 oftare då ljudet kommer i luren..

Så irriterande när man skriver sms och plonkadet till och med kommer med kraftig fördröjning..

Tack för det A2DP...

  • Medlem
  • Alingsås
  • 2010-05-31 17:05
Ursprungligen av Cokey:

Har exakt samma problem.. Så irriterande..

Har både ett JX10 och ett JX20.
Föredrar JX20 men har kommit på mig själv att använda JX10 oftare då ljudet kommer i luren..

Så irriterande när man skriver sms och plonkadet till och med kommer med kraftig fördröjning..

Tack för det A2DP...

Hade ett JX10 förut och där fanns inte problemet. Köpte JX20 när jag bröt av bygeln för 5:e gången. Det är nästan så det är värt att köpa ett gäng byglar och använda det i stället

  • Medlem
  • International user
  • 2010-05-31 18:56
Ursprungligen av Cokey:

Har exakt samma problem.. Så irriterande..

Har både ett JX10 och ett JX20.
Föredrar JX20 men har kommit på mig själv att använda JX10 oftare då ljudet kommer i luren..

Så irriterande när man skriver sms och plonkadet till och med kommer med kraftig fördröjning..

Tack för det A2DP...

Testa originalprodukter...

1
Bevaka tråden