Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Iphone 4G på tv

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Slagsta, Stockholms län Sweden, Sweden
  • 2010-06-04 09:11

Är det någon annan än jag som noterat att iPhonen i telias senaste reklamserie har en kamera på framsidan?

Eftersom Teliahar ett antal reklamfilmer som går på tv, vilken menar du?

  • Medlem
  • Slagsta, Stockholms län Sweden, Sweden
  • 2010-06-04 09:43

Kom just på det och den finns inte på youtube heller.. vad ska man säga, det är en kvinna som åker i en rulltrappa och håller sin telefon. Det finns en liknande där hon sen kommer till en fest. Men hon åker bara i rulltrappan och sen visar de telefonen och en hand som scrollar ner i mail. Vet att den går på fyran.

Har inte sett den.

Pics or didn't!

Ursprungligen av Emil D:

Är det någon annan än jag som noterat att iPhonen i telias senaste reklamserie har en kamera på framsidan?

Är det någon av dessa?

Apple - iPhone - Gallery - TV Ads

  • Medlem
  • Lund
  • 2010-06-04 11:28

Är nog en vanlig 3Gs det som kanske kan uppfattas som en kamera är nog bara högtalardelen som blir som en punkt på några ställen.

Ursprungligen av Emil D:

Är det någon annan än jag som noterat att iPhonen i telias senaste reklamserie har en kamera på framsidan?

Du kan väl ta en skärmdump, för jag kan inte se några detaljer alls på den videon.

Tänk på att det sitter ljus- och närhetssensorer bredvid högtalaren, som reflekterar ljus annorlunda än glaset runtomkring gör.

En helt vanlig vit 3gs, lås tråden

  • Medlem
  • International user
  • 2010-06-04 19:17

Möjligtvis iPhone G4...

  • Medlem
  • Lund
  • 2010-06-05 16:33

Den reklamfilmen som handlar om att man kan få mailen i mobilen? Den slutar ju iaf med en stor bild på en iPhone, där det antingen är sensorerna som reflekteras kraftigt eller att någon hos telias reklamavd. har retuscherat dit en kamera... säker dock på att det är en 3g/3gs, men det ser helt klart lite lurigt ut.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2010-06-07 22:03

Är det det röda blombladet du menar?

1
Bevaka tråden