Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Nergradera från iOS4 till 3.1.3

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Uddevalla
  • 2010-06-25 18:46

Behöver lite hjälp här, ska nergradera till 3.1.3 igen då jag tycker att iOS4 segar ner min iPod Touch enormt mycket och ger inga nyttiga funktioner ändå (mappar suger). Grejen är den att datorn jag har all musik på som jag lagt in i iPoden just nu är nerplockad så nu sitter jag på min systers minipc. Räcker det att säkerhetskopiera iPoden och sen nergradera så kommer all musik in igen?

• Medlem
  • Sundsvall
  • 2010-06-25 19:11

Nope, musiken försvinner då.

• Medlem
  • International user
  • 2010-06-26 01:26

Uppgraderade nyligen till ios 4 och precis som det redan nämnts så försvinner all musik, biler och filmer. Det enda som sparas är kontakter och inställningar etc.

Kanske lite OT nu men jag har egentligen inte funnit någon större ändring i ios 4 för iPod Touch förutom Folders och ändringen i Mail. Kan någon bekräfta exakt vilka ändringar som faktiskt har gjorts för just ipod Touch?

• Medlem
  • Svedala
  • 2010-06-26 12:03

Docken har ändrats till ipod touchen.

Vad jag vet har dem gjort så att man inte kan nergradera nu när man har 4.0.
Man får felmeddelande hela tiden, även på mac.
Så det går nog inte ;
Flygplansläge har man också fått till ipoden nu.

• Medlem
  • International user
  • 2010-06-26 13:45
Ursprungligen av Haampus:

Docken har ändrats till ipod touchen.

Vad jag vet har dem gjort så att man inte kan nergradera nu när man har 4.0.
Man får felmeddelande hela tiden, även på mac.
Så det går nog inte ;
Flygplansläge har man också fått till ipoden nu.

Dessa ändringar har jag med noterat. Snyggt med nya dockan dock så förstår jag inte riktigt syftet med flygplansläge på en musikspelare/handdator. De enda signalerna som sänds ut från den är wifi och bluetooth vilket man kan stänga av enkelt själv iaf. Det enda flygplansläget nu gör är att du kan stänga av båda med en knapptryckning istället för två.

Nåväl, återstår väl att se om man finner några fler nyheter.

• Medlem
  • Svedala
  • 2010-06-26 23:49
Ursprungligen av iPilot:

Dessa ändringar har jag med noterat. Snyggt med nya dockan dock så förstår jag inte riktigt syftet med flygplansläge på en musikspelare/handdator. De enda signalerna som sänds ut från den är wifi och bluetooth vilket man kan stänga av enkelt själv iaf. Det enda flygplansläget nu gör är att du kan stänga av båda med en knapptryckning istället för två.

Nåväl, återstår väl att se om man finner några fler nyheter.

Dåligt att man inte får ha bakgrund där vid alla appar :<
Men det får man om man jailbreakar den (NON MCMODELL)

1
Bevaka tråden