Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iPhone 3G + iOS4 + Telia + Internetdelning

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Tjena

Har uppdaterat till iOS4 och fått problem med mina inställningar. Internetdelning-inställningen finns inte kvar längre. Har läst om flera som har samma problem dock har jag inte hittat någon lösning. Jag har fyllt i APN så jag kan surfa i mobilen men internetdelningen fungerar som sagt inte.

Finns det någon lösning på detta? Läste något om att ultrasn0w stänger av nån kontroll av IPCC. Kan det kanske vara något?

Har för övrigt jailbreakat med redsn0w.

• Medlem
  • Stockholm
  • 2010-07-04 11:17

Finns redan svar på detta i andra trådar. Sök bättre. (lathund: reseta internetsettings)

Okej. Inte hittat något svar i någon annan tråd. "Reseta internetsettings" hjälper inte. Det trollade bort mina APN inställningar bara så jag inte ens kunde surfa med mobilen.

En annan mystisk sak är att jag först hade inställningen i telen. Slog på den och valde "endast med kabel". Dock hoppade det aldrig igång. Gick in igen för att försöka slå av och sätta på den igen. Då fanns inte inställningen kvar längre.

• Medlem
  • Stockholm
  • 2010-07-04 11:34

Den är olåst right? Återinstallera allt och ta backup innan

Nej den är väl låst till Telia. Men det är ju Telia jag använder så det bör väl inte vara några problem. Fungerade ju när jag körde jailbreakat 3.x

• Medlem
  • Stockholm
  • 2010-07-04 12:24

Sätt en restore på den och fungerar det inte så skriv här igen

1
Bevaka tråden