Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Apple och AT&Ts samband

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2010-07-06 15:17

Hej !

Jag undrar om Apple och AT&Ts samband med varandra påverkar Apples produkter ? Det jag menar är om Apple tänk släppa 4G internet i nästa iPhone men AT&T ej har fått det, kommer de att skjuta upp det då ?

Det har jag svårt att tro. 4G är inte stort alls i världen ännu och därmed säkerligen en väldigt dyr teknik att bygga in? (Gissning). De priser man hört om 4G-internet är långt ifrån billiga dessutom. Hur många städer i världen har 4G just nu? Vilken marknad har Apple att vinna på den marknaden just nu jämfört mot om ett år kanske? (Vi fick 4G här i visby nu när almedalsveckan drog igång, som stad 4 i sverige tror jag )

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2010-07-06 19:03
Ursprungligen av Christoffer Larsson:

Det har jag svårt att tro. 4G är inte stort alls i världen ännu och därmed säkerligen en väldigt dyr teknik att bygga in? (Gissning). De priser man hört om 4G-internet är långt ifrån billiga dessutom. Hur många städer i världen har 4G just nu? Vilken marknad har Apple att vinna på den marknaden just nu jämfört mot om ett år kanske? (Vi fick 4G här i visby nu när almedalsveckan drog igång, som stad 4 i sverige tror jag )

Jag hade tänkt om ett-två år, då jag tror de flesta städerna kommer att ha 4G. Men om Apple ej kommer lägga in detta i sina telefoner på grund av ATT låter väl lite flummigt ? Det är väl lite konstigt att Apple ska dras ner i ATTs misslyckanden ?

  • Medlem
  • International user
  • 2010-07-06 15:25

Jag tror ATT påverkar Apple mycket, som vi har sett med MMS och Tethering.

1
Bevaka tråden