Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Köpa iPad i London (Regent Street)?

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Nykvarn
  • 2010-07-14 17:10

Jag ska troligtvis till London nästa vecka och funderar på att köpa en iPad. Är det bara att gå in på Apple Store vid Regend Street och köpa, eller är det fortfarande så att de är restnoterade? Kan man köpa två eller begränsar de antalet man får köpa?

Om du söker lite så vet jag att jag läste ett inlägg helt nyligen där det påstods att de var slut i Apple Store, fanns på Currys.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2010-07-14 17:51

Jag tvivlar på att du avbokar resan ifall de skulle vara slut så varför inte bara knalla in på Apple Store och fråga?

Sedan, en snabb koll på ca 27 sekunder gav mig detta :

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2010-07-15 13:49

Gå in på iPad_stores | Currys och scrolla ner till modellerna. Där klickar du på den du vill ha och sen på länken "Click here to check the availability in your area". Skriv London och vips så kommer en lista upp på deras butiker med lagerstatus.
Det var så jag gjorde när jag guidade polaren som var där till att plocka upp min.

Det finns ju andra butiker/kedjor som också säljer men jag tycker Curry's har ett smidigt sätt att se om det finns några inne.

BTW... Bilden ovan "ljuger" för Curry's på 88 Oxford Street har iPad inne. Inte alla modeller men vissa har dom. Det stod out of stock när jag köpte min på samma sätt men när man gjorde som jag beskrivit så finns dom.

Jag var inne på Regent st häromdan för att köpa en iPad, men de hade bara 32 GB/3G, vilket kändes lite onödigt dyrt. Jag nyttjade ktd:s utmärkta länk för att hitta den modell jag ville ha oss Curry's. Det blev på deras butik i Ealing Broadway, den låg behändigt nära tubstationen. Tack ktd!

1
Bevaka tråden