Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Postade ett exakt likadant screenshot i 4.0.1-tråden igår. Dessutom stör jag mig på att man får halva App Store på svenska när man kör engelskt OS i iPhone. Det däremot har varit så rätt länge nu.
Jag stötte också på det här irritationsmomentet under veckan, närmare bestämt dök det upp under onsdagen om mitt minne inte sviker. Kommer att bli intressant att se Apple åtgärda och gärna inom kort.
Idag på förmiddagen fixade de äntligen den här buggen. Tyvärr är dock fortfarande App Store halvt på svenska, halvt på engelska för oss som har svenskt iTuneskonto men som kör iOS på engelska.
Idag på förmiddagen fixade de äntligen den här buggen. Tyvärr är dock fortfarande App Store halvt på svenska, halvt på engelska för oss som har svenskt iTuneskonto men som kör iOS på engelska.