Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

telenor + iphone hjälp?

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • göteborg
  • 2010-07-24 21:44

hej kan någon förklar för mej kundservice vet jag ej va dom sa .

det är så jag har en satio som jag köpte med frisurf nu har jag köpt en iphone låst till telenor så nu har jag mitt abonemang som jag hade på min satio där är allt ok

men på min satio när jag surfade då kom det upp telenormobilsurf då såg jag det att du kopplade sej på det.

nu i iphone så ser jag inget alls högst upp på telefon ser jag som det står 3g när jag surfar är detta rätt hittar inget på telenor sida om att man kan ta ner telenormobilsurf.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2010-07-24 21:57
Ursprungligen av swag:

hej kan någon förklar för mej kundservice vet jag ej va dom sa .

det är så jag har en satio som jag köpte med frisurf nu har jag köpt en iphone låst till telenor så nu har jag mitt abonemang som jag hade på min satio där är allt ok

men på min satio när jag surfade då kom det upp telenormobilsurf då såg jag det att du kopplade sej på det.

nu i iphone så ser jag inget alls högst upp på telefon ser jag som det står 3g när jag surfar är detta rätt hittar inget på telenor sida om att man kan ta ner telenormobilsurf.

Det ska vara så. Har de bekräftat att tjänsten finns där, så finns den där. iPhone behöver inte ha någon portal som "telenormobilsurf" för att surfa... som andra skittelefoner. iPhone meddelar bara när något inte funkar.

Det som jag blir nyfiken på är varför du litar på någon här, men inte på din kundtjänst, då det är de som faktiskt svart på vitt ser vad som finns inlagt på ditt abonnemang? Visst många på kundtjänst kan missförstå vad man egentligen vill, men just i såna här frågor är de din enda egentliga chans.

  • Medlem
  • göteborg
  • 2010-07-24 22:11

tror det va en sommarjobbare hon såg att jag har frimobilsurf men hon va nästan säker på att jag måste ha det som jag skrev innan om.för att surfa .sen sa hon någon annat därför vände jag mej hit tror dom som är här har kunskapen
tack för ditt svar då är det inget konstigt då

1
Bevaka tråden