Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

väckarklocka

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • göteborg
  • 2010-07-31 19:25

hej någon som vet någon bra väckarklocka app .förutom den som är med i ios4
skulle vilja ha en som ringer när man ställer in den .inte så att man måste ha den appen framme .utan att man kan få det att funka som i alla andra telefoner gratis app eller köp att måste väl finnas som inte har så att man måste ha den sidan uppe med alamert

har iphone 3gs

Man behöver inte ha iOS-klockan "framme" för att den ska ringa. Man ställer in och sedan avslutar man appen och det ringer sedan på morgonen. Klockan går givetvis i bakgrunden. Eller vad har jag inte fattat?

Ursprungligen av swag:

hej någon som vet någon bra väckarklocka app .förutom den som är med i ios4
skulle vilja ha en som ringer när man ställer in den .inte så att man måste ha den appen framme .utan att man kan få det att funka som i alla andra telefoner gratis app eller köp att måste väl finnas som inte har så att man måste ha den sidan uppe med alamert

har iphone 3gs

haha.. Jadu, använd den inbyggda.

  • Medlem
  • göteborg
  • 2010-07-31 19:38

jo den inbyggda funkar ju så .men dom jag har tagit ner funkar inte så .skulle vilja ha en annan än den som är inbyggd.eftersom det är mer fuktioner på dom andra

Ursprungligen av swag:

jo den inbyggda funkar ju så .men dom jag har tagit ner funkar inte så .skulle vilja ha en annan än den som är inbyggd.eftersom det är mer fuktioner på dom andra

ok.

Alarm Clock funkar i bakgrunden, finns i appstore.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2010-07-31 19:43
Ursprungligen av swag:

jo den inbyggda funkar ju så .men dom jag har tagit ner funkar inte så .skulle vilja ha en annan än den som är inbyggd.eftersom det är mer fuktioner på dom andra

Vad är det för funktioner du är ute efter?

  • Medlem
  • göteborg
  • 2010-07-31 21:54

är ute efter egen signal och att man kan ha den i bakgrunden tagit ner alarm clock men den funkar inte i bakgrunden

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2010-07-31 22:04
Ursprungligen av swag:

är ute efter egen signal och att man kan ha den i bakgrunden tagit ner alarm clock men den funkar inte i bakgrunden

Jag har råkat följa dina inlägg här, och det verkar som du försöker få din iPhone att fungera som din gamla Sony Ericsson. Du gör det bara bökigt för dig själv. Använd larmet som är inbyggt, det kommer ta två veckor, sen är du van. Larmet på iPhone är t.ex. bättre än frugans Nokia, så den är inte dålig även om den inte har "allt".

Anledningen till att det var så lätt att byta ringsignaler och liknande småsaker på traditionella märken är att det var det enda som gick att byta ut, det var deras "App Store". Apple satsar på sånt som de anser vara mest relevant, så det händer att alla inte får göra allt de vill. Men det är fan så skönt att slippa bry sig om småsaker efter ett tag.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2010-07-31 22:20

Får nog instämma med föregående talare. Egna signaler går mkt bra att använda från ex: Free Ringtones for mobile and iPhone - Audiko och bara välja en signal och vakna till den varje morgon.

När du laddar ner saker och har den i bakgrunden kan man inte alltid lita på att den väcker dig varje morgon. Du kan ex. sitta med ett program som gör att alarm clock stängs av innan du ska sova och så vaknar du inte på morgonen bara för det. Använd som ibish säger inbyggda alarmklockan så ska du se att du slipper försova dig Bäst är egentligen en fristående väckarklocka men det är OT att börja prata om sådant

  • Medlem
  • göteborg
  • 2010-07-31 22:41

ok håller med få nog inse att jag inte har min sonyericsson telefon mer jag kör på den inbyggda den vet man väl att den funkar som den ska

1
Bevaka tråden