Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Mekaniska, monterings- och skönhetsfel på iPhone 4

Tråden skapades och har fått 65 svar. Det senaste inlägget skrevs .
Ursprungligen av lappen71:

Det har avhandlats flera gånger och det är gyrot

Det har jag fått till svar av både Phonehouse & Tele2-butik, så det verkar stämma

Jag kan väl erkänna att jag är lite av en perfektionist, och att jag många gånger har en tendens att störa mig på saker som inte är viktiga.

Men! På min iPhone 4, ligger homeknappen någon millimeter, eller det kanske handlar om några 1/10 millimeter, längre ner än den gör på andra iPhone 4 jag känt på. Detta leder till att man varje gång känner en kant när man trycker på den.

Spelar ingen roll för funktionen, men kan störa en ändå

  • Avstängd
  • Bangkok Thailand
  • 2011-01-15 09:55

Det där är inte perfektionism utan rent utav sjukligt

Någon annan än jag som upplever problem med låsknappen? På min första iP4 så blev denna hård och stum, nästintill oanvändbar/otryckbar efter bara någon vecka. Skickade in på service, felet konstaterades och byttes ut mot en ny. Nu har jag haft den här i någon månad, och nu upplever jag SAMMA problem på den här?! WTF?! Hur är det möjligt att det händer IGEN? Jag har skal på telefonen dygnet runt, har aldrig tappat den i marken, finns inte en repa eller skråma på den, ändå händer det?? Men men, bara skicka in den igen antar jag...

Jag har raderat ett långt sidospår som bl.a. handlade om prisjämförelser mellan Mac och PC.

Håll er till ämnet nu.

/Mod

  • Medlem
  • Vallentuna
  • 2011-01-30 17:17

Hemknappen fungerar ibland.. Lite smått irriterande faktiskt. Ska lämna in den hos Tele2 imorn.

Bevaka tråden