Säga vad man vill om BlackBerry - jag hade en 8800 och vad jag gillade extremt mycket med den var snabbheten med vilken ett mail visades på skärmen efter att man klickade på det i listan. På SonyEricssons på den tiden vassaste tog det ju ibland 15 sekunder att visa mailet. En annan sak var att om telefonen låg i hölstret och man fick mail så visades automatiskt det nya mailet på skärmen när man tog den ur hölstret. Och så gick telefonen automatiskt i vila när man stoppade ner den i hölstret. Sedan var avsaknaden av å, ä och ö på tangentbordet det som gjorde att jag övergav den. Men tangentbordet var skönt att skriva på - på engelska. Faktiskt den bästa telefon jag någonsin har haft beträffande mail. Avsaknaden av kamera, 3G och WiFi var väl heller ingen höjdare men batteriet höll å andra sidan ofta över en vecka. Tyckte Storm såg ganska ok ut tills en kollega skaffade en och det var värsta skräpet. De kanske inte har världens vassaste teknik men för en viss grupp av användare är detta nog en riktigt bra produkt.