Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Iphone 4 hänger sig

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hallå

Har nu haft min Iphone 4 i 10 dagar, och nu börjar den hänga sig helt. Den regerar inte när man smsar på den, och nu går den inte ens att låsa upp eller att stänga av. Har testat att återställa den men det blev bara värre, någon som har ett förslag eller varit med om liknande?

Niklas

Ursprungligen av Nilleboiii:

Hallå

Har nu haft min Iphone 4 i 10 dagar, och nu börjar den hänga sig helt. Den regerar inte när man smsar på den, och nu går den inte ens att låsa upp eller att stänga av. Har testat att återställa den men det blev bara värre, någon som har ett förslag eller varit med om liknande?

Niklas

Kan lägga till också att den inte regerar på något som helst. dubbelklickar för att få upp itunes, inget händer fast jag trycker på play. den vill varken stänga av sig eller låsa upp sig. lagom skoj det här

  • Medlem
  • Vännäs
  • 2010-08-09 08:46

När du återställde, la du in nån backup då? Om du gjorde det så prova utan att lägga in en backup

Har provat båda men den hänger sig ändå när jag kör den som ny

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2010-08-09 14:21
Ursprungligen av Nilleboiii:

Har provat båda men den hänger sig ändå när jag kör den som ny

Bara att lämna in den då

jo det känns som om det är det enda valet. Men hur ska man kunna te emot samtal utan telefon?? microsim fuck the way! (not)!!!
telefonen är i hyfsat skick nu, igår kunde den inte ta emot samtal så får se vad som väntar den idag..

Telias simkort kommer med en adapter. Spara den utstansade delen så kan du lägga in microSIM:et i den och använda den i en "vanlig" telefon

1
Bevaka tråden