Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

utnyttja adlibris erbjudande (för iphone) till ipaden?

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2010-08-17 00:22

Adlibris har ett erbjudande där man kan köpa tre e-böcker för 99 kr för iphone. Jag testade med ipaden men man kunde inte se slutpriset i appen - de skulle skicka faktura. Någon som har testat och vet om man får betala full pris eller 99 kr? Når jag surfade dit med Safari blev det förstås vanligt pris.

Hmm, måste testa. Är sugen på att ha lite e-böcker till min iPad. Ska försöka hinna göra det i kväll.

//Stefan

  • Oregistrerad
  • 2010-08-17 17:30

Nu fick jag svar från Carro på adlibris -
"Tack för ditt mail!
Det ska gå att ladda ner till din ipad, men formatet är kanske inte det bästa.
Ha en bra dag!"

Inte ett helt tydligt svar på frågan "kan jag köpa tre e-böcker för 99 kr till min ipad?" alltså.

Men...det står ju tydligt att man får 3 böcker för 99 spänn. Vad ska man annars utgå ifrån? Kommer en större räkning så blir det ju ARN.

"du kan välja 3 e-böcker för bara 99 kronor (och naturligtvis 6 för 198 kr, 9 för 297 och så vidare)"

  • Oregistrerad
  • 2010-08-17 19:47

Nja - det står ju faktiskt att erbjudandet är till iphone. Man tycker att det skall vara samma sak för ipad om man nu använder deras iphone-app, jag vet inte om de har någon möjlighet att se att man inte använder iphone? Troligen inte - men säker är jag inte. Nu tycker jag att appen är riktig dålig som inte visar priset och att skicka faktura känns väl heller inte så modernt precis..

1
Bevaka tråden