Jag har länge haft problemet att jag inte kan synka foton från min iPhone till iPhoto. Jag hade en jailbreakad iPhone 2G förut och trodde att det var något fel relaterat till jailbreakningen, men idag fick jag äntligen min iPhone 4 och kan fortfarande inte synka bilderna. När jag dockar iPhonen så upptäcker iTunes den som vanligt, men iPhoto reagerar inte alls. Förut när jag hade 2G så upptäckte den den, men när man markerade iPhonen så kom det bara upp tre tomma rutor (förhandsvisningsrutor, som om att bilderna inte fungerade) och dessa kunde man inte importera. Den kände enbart igen dessa tre bilder, men försökte man importera detta kom ett errormeddelande upp. iPhone 4 känner iPhoto som sagt inte av alls, men jag kollade i programmet Bildinsamling, och nog väl låg de tre ofungerande bilderna där:
Jag har försökt att både ta bort dem och importera dem från bildinsamling, men lyckas inte. När jag försöker ta bort dem händer inget och försöker jag importera dem får jag samma errormeddelande som jag fick med min iPhone 2G i iPhoto:
Någon som har en aning om hur man fixar detta problem?