Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Samlingspunkt för Game Center-användare

Tråden skapades och har fått 21 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Game Center är i gång men ganska tomt på spel och användare än så länge. Vad sägs om att samla lite spelande användare här?

Mig hittar man som Jofa.

  • Oregistrerad
  • 2010-09-09 10:30

Ingen dum idé - men vilka spel ska man spela då?

  • Medlem
  • Malmö
  • 2010-09-09 11:05

Jag tycker det låter som en bra idé, bra hade ju varit ifall alla då hade kunnat ha samma nickname som de använder här. Jag inser givetvis att det kan vara svårt ibland men det hade ju varit lättare att då veta vem man spelar mot

Mig hittar ni genom "Zinne".

Inga av mina spel stödjer GC än, så laddade ner Zen Bound 2. Verkar vara en bra tidsdödare. Spelar mest Angry Birds och Doodle Jump, hoppas dem får stöd snart!
Borde kanske ladda ner något bilspel, tips på bra sådana?

Mig: lucaslagun

Är jag dum eller är GC dumt? Jag och Jofa har samma spel, Scramble CE, men hittar inte någonstans där jag kan utmana honom i detta?
Måste inte spelen stödja GC fullt ut, eller kan de t.ex. nöja sig med leader boards?

edit: hittade en inbjudarknapp i spelet. Hade hellre sett att man bjöd in direkt i GC.

Ursprungligen av h.cewers:

Är jag dum eller är GC dumt? Jag och Jofa har samma spel, Scramble CE, men hittar inte någonstans där jag kan utmana honom i detta?
Måste inte spelen stödja GC fullt ut, eller kan de t.ex. nöja sig med leader boards?

edit: hittade en inbjudarknapp i spelet. Hade hellre sett att man bjöd in direkt i GC.

Jag fick inbjudan som en notifikation, råkade låsa skärmen och sen fans inbjudan ingenstans längre. En viss betakänsla över det hela.

Ursprungligen av Johan Nilsson:

Jag fick inbjudan som en notifikation, råkade låsa skärmen och sen fans inbjudan ingenstans längre. En viss betakänsla över det hela.

Japp, verkar inte helt moget, men kan nog bli grymt. Om man får inbjudan när telefonen är låst, får man vara snabb att acceptera.

Vill ha Scrabble fast på svenska! Finns det något som kanske dyker upp till GC?

  • Medlem
  • Borås
  • 2010-09-09 13:55

odlarn heter jag

Game Center ...

Jag får inga spel i min, söker och det händer ingenting, Vad eller hur gör man?
Jag har inte så många kompisar som har Iphone så om ni vill så heter jag bozzman kanske vi kan spela när det fungerar för mig eller när jag får igång den...

Du måste spela ett av spelen för det skall komma med i listan.. (Uppdatera spelet så det har stöd, sedan starta det som vanligt, då kommer en "Välkommen tillbaka XXXX", sedan finns det i Game Center).

Sedan verkar det som man måste starta spelet från Game Center för ens rekord å sånt skall reggas..

Bozzman är mitt...

Kokostoppen

Engalunda heter ja;) Ska försöka uppdatera mitt spelutbud lite nu!

Hur lyckades ni aktivera era konton? Får bara felmeddelande om att e-postadressen inte är associerad med mitt Apple ID, vilket inte stämmer. Har bara en mailadress och har använt den med Apple i åratal. Har dessutom loggat in och dubbelkollat uppgifterna.

Mig hittar ni som: Kybbe

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2010-09-11 10:53

Jag finns där som: Joakimo

Det finns inga spel där man kan lira mot varandra "live" och inte köra i omgångar? Ngt i stil med schack:p Eller monopol:)

  • Medlem
  • Jönköping
  • 2010-09-13 20:42

Edvin tror jag bestämt att jag heter. Jag är väl inte den mest spelgalna människan på jorden menmen.

  • Medlem
  • Höganäs
  • 2010-09-13 22:31

MickeF
Än så länge Real Racing och Flightcontrol.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2010-09-14 22:43

josielinnea heter jag. Jag har lagt till en del av er som skrivit era usernames här innan

  • Medlem
  • Slagsta, Stockholms län Sweden, Sweden
  • 2010-09-14 23:01

Emil D är mitt

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2011-08-14 22:22

ChupaCabra

1
Bevaka tråden