Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Direkt åtkomst till sitt banksaldo?

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Lund
  • 2010-10-06 21:02

Jag mellanlandade på android i väntan på Iphone 4 och det finns en sak som jag saknar med android är programmet "Saldo"(Saldo - Android). Där man direkt kan se sitt saldo och det automatiskt uppdateras, i och med att iphone inte har widgets så går det så klart inte att göra samma sak till iphone.

Swedbank appen måste man logga in på varje gång man ska se saldo, jag hade velat ha en app som man trycker på och direkt ser sitt saldo...

1password har jag luskat lite i, men vid försök att direkt logga in med 1password så ville det inte funka.

Är det någon som lyckats med någon smidig lösning, eller vet om det finns någon app till detta?

  • Medlem
  • International user
  • 2010-10-06 21:10

Inget jag skulle rekommendera för om din telefon kommer i fel händer så kommer de rakt in på ditt konto.

  • Medlem
  • Lund
  • 2010-10-06 21:50
Ursprungligen av zappee:

Inget jag skulle rekommendera för om din telefon kommer i fel händer så kommer de rakt in på ditt konto.

Nej, de gör de inte alls. Man kan bara se saldo med kodinloggning, vad har du för konstig bank där man kan göra bankärenden med enbart kodinloggning?

Ursprungligen av woxiz:

Nej, de gör de inte alls. Man kan bara se saldo med kodinloggning, vad har du för konstig bank där man kan göra bankärenden med enbart kodinloggning?

Swedbank t.ex. Jag gör ofta överföringar med enbart kodinloggning.

Ursprungligen av akerstrom:

Swedbank t.ex. Jag gör ofta överföringar med enbart kodinloggning.

Fast då är det väl bara mellan egna konton?

Jupp, och till dem du har gemensamt konto med. T.ex frugan.

1
Bevaka tråden