Så, har varit nere och fått ett nytt simkort. Har dock bara haft 3 samtal sen dess, men funkat bra hitills
Hur som helst tänkte jag bara tipsa om infon jag fick i butiken;
Telia har (i sthlm i alla fall) ett samarbete med ett företag som är en auktoriserad verkstad för Apple. Har man en telia-köpt iphone (inga papper behövs), som det är något fel på, så kan man gå dit med den.
De tar den i fyra timmar. Efter det kan man gå dit och då får man antingen ett kostnadsförslag om det inte går på garantin, eller en ny telefon om det går på garantin. Allt detta är kostnadfritt, förutom om ditt fel inte går på garantin och du väljer att låta dem åtgärda det. MEN själva felsökningen är gratis som jag förstår det.
Inte HELT säker på det här, men så uppfattade jag det när de förklarade. Detta är något relativt nytt samarbete som jag förstod det.
Hur som helst heter stället man ska gå till LAN-Master, och ligger på Rörstrandsgatan 37, 113 40 Stockholm.
LAN-Master