Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Sms till gMail

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej!
Jag är ny iPhone användare, tidigare använde jag mig utav Android. En app som jag saknar från Android är "SMS Backup" som hade till uppgift att lagra mina sms på mitt gmail konto. Min fråga är ifall det finns någon liknande app till iPhone?

• Medlem
  • Stockholm
  • 2010-10-19 17:54

om du har jbat din iphone så kan du manuellt göra en sms backup eller så kan du maila innehållet manuellt till dig sj etc

Ursprungligen av Pacific:

Hej!
Jag är ny iPhone användare, tidigare använde jag mig utav Android. En app som jag saknar från Android är "SMS Backup" som hade till uppgift att lagra mina sms på mitt gmail konto. Min fråga är ifall det finns någon liknande app till iPhone?

Jag använder programmet PhoneView (PhoneView for iPhone and iPad - iPhone Disk Mode, SMS, Voicemail, Call History, Music, Photos, Notes Access - Ecamm Network) som kostar $19.95 för en vanlig licens. Fungerar utmärkt att köra backup med.

Tack för hjälpen!
En annan fråga, på android market kunde man köpa betalapps, och sen kunde man ångra sitt köp inom 24h ifall appen inte var vad man hade tänkt sig, kan man göra det i app store?

Ursprungligen av Pacific:

Tack för hjälpen!
En annan fråga, på android market kunde man köpa betalapps, och sen kunde man ångra sitt köp inom 24h ifall appen inte var vad man hade tänkt sig, kan man göra det i app store?

Nej, det kan man inte göra.

1
Bevaka tråden