Är mäkta irriterad här... min 3GS låg på hyllan här och plötsligt bep den till, spelade default-signalen för sms trots att jag annars använder en annan. Tänkte att polaren kanske bytt signal för att "skoja" och var upptagen med annat så jag kunde inte ta telefonen direkt. Det går några sekunder och det biper till igen, tätare än påminnelsesignalen. Går dit och tittar och skärmen är tänd, utan att visa något meddelande. "Lås upp-sliden" animeras men väldigt väldigt hackigt och den biper till igen. Skärmen svarar inte på kommandon och jag kan inte använda Home-knappen heller för iPod-kontroller. Av/På-knappen kan inte heller släcka skärmen. Kör en reset (Home + Av/På). Den startar om och visar äpplet som det ska men innan jag kommer fram till hemskärmen så spelar den signalen och hänger sig igen! Har stängt av den helt men samma sak när den startas upp.
Går att ansluta till iTunes, men låter och jäklas som tidigare men det gick dock att göra backup. Har inte den dator som telefonen ska syncas till tillgänglig där jag är nu så jag vet inte hur den reagerar då. Något tips på vad jag kan göra? Vad är felet?
3GS, iOS 4.0, Tele2, fabriksupplåst och inte jailbreakad.