Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Nu har tillslut alla i familjen Macar. Min kära fru har äntligen övertalats till att byta sin gamla Acer-laptop till en MB. Dottern har sedan tidigare min gamla 13" MBP och jag själv har en 15" MBP. Tänk vad trevligt allt blev!
Ville inte tvångsswitcha min tjej, så hon fick en rosa Vaio (tjejer.. ) när jag köpte min MBP. Tog inte många veckor innan Vaion samlade damm och jag aldrig såg röken av min MBP.. Så det "problemet" löste sig själv
Ville inte tvångsswitcha min tjej, så hon fick en rosa Vaio (tjejer.. ) när jag köpte min MBP. Tog inte många veckor innan Vaion samlade damm och jag aldrig såg röken av min MBP.. Så det "problemet" löste sig själv
Haha, ganska ironiskt att jag upplever samma sak hemma hos mig
Jag förstår inte att den där förbannade MBP alltid ska va borta oavsett vart man är, antingen så är det brorsan eller tjejen som norpat den för att surfa. Men man kan väl inte va arg för det, den är ju helt enkelt oemotståndlig..