Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

En solskenshistoria.

Tråden skapades och har fått 16 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Jakobsberg
  • 2010-11-06 18:28

Nu har tillslut alla i familjen Macar. Min kära fru har äntligen övertalats till att byta sin gamla Acer-laptop till en MB. Dottern har sedan tidigare min gamla 13" MBP och jag själv har en 15" MBP. Tänk vad trevligt allt blev!

• Medlem
  • International user
  • 2010-11-06 18:33

Gratulerar!

Betraktelse: Om du bara hade skrivit ett inlägg före hade du blivit veteran i samband med den solskenshistorian också
Grattis i alla fall

Grattis! Jag har konverterat min närvaro steg-för-steg. Enda som är kvar i PC-träsket är min svåger men han är sugen

• Medlem
  • Vimmerby
  • 2010-11-06 19:29

Min tjej var välkommen att flytta 14 mil och bo hos mig, bara hon gjorde sig av med sin PC först.

• Medlem
  • Jakobsberg
  • 2010-11-06 19:33
Ursprungligen av Spooky:

Min tjej var välkommen att flytta 14 mil och bo hos mig, bara hon gjorde sig av med sin PC först.

Haha, utpressning är klart underskattat!

• Medlem
  • 2010-11-06 21:16
Ursprungligen av tomcat:

Haha, utpressning är klart underskattat!

Klockrent!
Jag switchade mitt ex samt syrran och föräldrarna.

• Medlem
  • International user
  • 2010-11-06 20:43
Ursprungligen av Spooky:

Låter ju ganska rimligt i mina öron med..

Tvångsswitchade min fru. Räddade henne från ett liv i leda och en bajsbrun Dell med hiskelig 4:3 skärm...

Det och Fria till henne är de två bästa sakerna jag gjort.

Ursprungligen av Goflorp:

Tvångsswitchade min fru. Räddade henne från ett liv i leda och en bajsbrun Dell med hiskelig 4:3 skärm...

Ville inte tvångsswitcha min tjej, så hon fick en rosa Vaio (tjejer.. ) när jag köpte min MBP. Tog inte många veckor innan Vaion samlade damm och jag aldrig såg röken av min MBP.. Så det "problemet" löste sig själv

• Medlem
  • International user
  • 2010-11-08 22:23
Ursprungligen av Kermit:

Ville inte tvångsswitcha min tjej, så hon fick en rosa Vaio (tjejer.. ) när jag köpte min MBP. Tog inte många veckor innan Vaion samlade damm och jag aldrig såg röken av min MBP.. Så det "problemet" löste sig själv

Haha, ganska ironiskt att jag upplever samma sak hemma hos mig
Jag förstår inte att den där förbannade MBP alltid ska va borta oavsett vart man är, antingen så är det brorsan eller tjejen som norpat den för att surfa. Men man kan väl inte va arg för det, den är ju helt enkelt oemotståndlig..

• Medlem
  • Jakobsberg
  • 2010-11-09 20:46

Dotterns 13" MBP är numer försedd med ett Speck-skydd. Rosa givetvis. Tjejer...
MIN 15" MBP har också ett Speck. Givetvis manligt svart. Killar...

• Medlem
  • Jakobsberg
  • 2010-11-16 22:10

Och en live-bild. iPhone4-kameran är inte som en EOS, men, tja.

Svart= min, rosa = dotterns, vit=sambons. Enkelt färgkodat. Mac-enkelt, faktiskt.

• Medlem
  • Malmö
  • 2010-11-16 23:16
Ursprungligen av tomcat:

Och en live-bild. iPhone4-kameran är inte som en EOS, men, tja.

Svart= min, rosa = dotterns, vit=sambons. Enkelt färgkodat. Mac-enkelt, faktiskt.

Känns som den bildens kvalité är lite orsakad av SBS

• Medlem
  • Jakobsberg
  • 2010-11-16 23:35
Ursprungligen av zinned:

Känns som den bildens kvalité är lite orsakad av SBS

Aldrig i livet. Nu har du HELT fel.

SBS = Skärpa Bara Saknas

Fettfläckar (ägg och hjärna) på linsen?

1
Bevaka tråden