Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Mac-vänlig skrivare med Wifi

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Nu åker min HP 1018 åt skogen.

Ska ni köpa en skrivare som funkar fint till Snow Leoparden, med WIFI, och det ska vara laser!

Är sugen på HP LaserJet Pro P1102, någon som har erfarenhet av denna produkt?

  • Medlem
  • TÄBY
  • 2010-11-10 06:19

BROTHER HL-2270DW kanske är ett alternativ då den har PCL och vettigt med minne.

HP:s budget skrivare har haft en tendens att vara billiga rakt igenom.

Brotherskrivarna brukar vara bra och grymt prisvärda, skulle själv aldrig mer köpa en budgetlaser från HP igen. Krånglar och har dyra tonerkassetter. Ett alternativ är annars HP officejet som kör med pigmentbläck, det ger utskriftskvalitet som en färglaser men till halva kostnaden.

Vad du än väljer så tror jag att du blir nöjd.

  • Medlem
  • City
  • 2010-11-10 20:24

HP och nyare operativsystem är no no. Fått kassera två st pgr av avsaknad av drivrutiner, 1,5 år gamla för både OS X och Win 7. HP's support är pinsamt dålig med tanke på svaren man får, vänta eller köp denna nya mycket bättre skrivare för x antal tusen...
Brother funkar bra men tappar WiFi och hamnar i dödläge ibland, utskrifterna är också sämre än HP's dito.
Nu kör vi Samsung och har gjort med flera skrivare och vi har inte upplevt några problem mer än att en hade fast IP från fabrik vilket var lite knepigt att fatta då man var tvungen att fixa det innan man hookade på den på WiFi-nätet.
Har köpt både dyrt och billigt på alla ovan nämnda, har någon andra tips på WiFi skrivare så är jag all ears då Samsungs utbud är lite skralt (men bra skit).

1
Bevaka tråden