Jag gråter blod. Mitt favoritprogram Blue Phone Elite läggs ned. Detta är det mest underbara program som synkar alla telefoner med datorn. Du kan snabbt skriva sms på ditt stora tangentbord när datorn är synkad med din telefon. Alla sms kan du titta på och lagra i ett stort arkiv i datorn, när telefonen är full kan du för alltid ha dem kvar i datorn ändå och de som får plats i telefonen är synkade med telefonen så snart du är i närheten av datorn. Helt perfekt. Man kan även ringa och ta emot samtal via datorn, men det använder jag inte.
Blue Phone Elite läggs ner, troligen pga iPhone, eftersom Apple förstås vägrar att tillåta kopplingen som gör programmet möjligt att fungera.
Jag har ingen iPhone men har använt alla möljiga olika telefoner ihop med min mac via Blue Phone Elite. Jag har kvar programmet och kan fortsätta använda det, men inte om jag skaffar en iPhone, vilket jag nu funderar på. Men aldrig om jag inte har ett program i datorn där jag kan skriva smsen ifrån (hatar att skriva på telefoner, och i synnerhet dem utan knappar och ja, jag har provat iPhones tangentbord och det går bort), samt att jag vill fortsätta lagra och synka smsen med macen.
Förslag på alternativt program som klarar detta?