Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Apple gick ut med budskapet "Tomorrow is just another day. That you'll never forget." och vi trodde alla att världen skulle stanna. Förändras. Utvecklas. Men så blev det inte riktigt
Huromhelst - tänk tillbaka, vad TRODDE du skulle lanseras?
Jag för min del skulle vilja se alternativet "Ingen aning, mina förväntningar var inte så högt ställda så att jag tänker haspla ur mig en massa trams om hat etc."
Jag för min del skulle vilja se alternativet "Ingen aning, mina förväntningar var inte så högt ställda så att jag tänker haspla ur mig en massa trams om hat etc."
Precis, och tar man det för vad det är, en textrad i en låt, så är det inte heller så konstigt. Hade det gällt AC/DC (som ju inte heller finns på itunes) och man lagt upp texten "Highway to hell closed. Opening tomorrow" hade ni som blev så hemskt besvikna då blivit det om inte kartan i iphonen uppdaterats med en ny motorväg?
Förväntade är nog fel ord men jag hade hoppats på en molntjänst av något slag. Mina förväntningar var ganska låga, i höjd med Beatles till iTunes Music Store.