Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Ja, fler knappar hoppas jag med på.. ingen mening annars ju.. fanns väl rykten för ett tag sen om att det skulle bli scrollhjul i form av en touch-platta, det kan ju bli lite kul
Hoppas att Think Secret har fel om batterierna. Jag gillar inte batterier. Man kan ju hoppas på någon smart/snygg lösning på detta, kanske med laddning via USB. Iofs skulle nog kabeln lätt sitta i hela tiden - heja trådlöst...
Skrevs ursprungligen av Olof N Asså... om den där musen kommer med endast en sketen knapp ska jag banne mig ringa apple support och skälla ut en oskyldig supporttekniker
Ska vi vaska fram några nummer till några supportkillar då? Har endel på min lista
Hoppas den första är som den nuvarande… jag älskar ProMousen!
Om de ska designa en ny så måste de allt vara jävligt smarta för att överträffa den! Och framförallt undvika flera knappar!
Den här tråden börjar komma farligt nära att spåra ur i en infekterad och urartad diskussion om 1 knappsmus vs. 2 knapparsmus. Snälla, håll den i andra trådar va?
Vi vet redan att det är massor (de flesta) som vill ha två knappar medan andra verkligen inte vill ha det.
Skrevs ursprungligen av Adrian B Well, det är svårt att göra trådlösa produkter utan batterier, eller hur?
Äh, de har säkert klurat ut något smart där i någon källare i Cupertino. Jag kan se SJ framför mig i Paris:
"Well, trådlöst har ju funnits ett bra tag nu och det funkar ju fantastiskt. Men så var det ju det där med batterierna, hur många är egentligen beredda att slippa sladdar för att istället tvingas ha ett gäng extra AA i bakfickan jämt och ständigt? Precis, därför satte jag ihop 3 expertteam för att lösa detta, and this is what they came up with! Wireless mice done right!"
Hur mycket ström kan en trådlös mus tänkas dra? Det finns ju ficklampor som klarar av att lysa i en "livstid" utan bateribyte.
Problemet som jag ser det är att skapa en mus som är så strömsnål att bateribyte inte ska komma i fråga under produktens beräknade livstid, gör apple det så är det väl inget att gnälla om. Måste man däremot byta bateri då och då så behåller jag hellre min trådmus.
Skrevs ursprungligen av pjutsi Whoa, Nelly! Varför ingen bild ovanifrån? Och är det en sladd ikopplad i den infällda bilden? Och varför i bombems är den grå?!?!
Skrevs ursprungligen av pjutsi Whoa, Nelly! Varför ingen bild ovanifrån? Och är det en sladd ikopplad i den infällda bilden? Och varför i bombems är den grå?!?!