Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Vibrera mera?

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag blir galen, missar SMS och Mail hela tiden eftersom jag inte hör eller känner telefonen
går det inte att få längre vibrering utan att Jailbreaka ?

• Medlem
  • International user
  • 2010-11-25 23:39

Nej...

Helt otroligt idiotiskt, jävla skitlur

Ursprungligen av disktant:

Helt otroligt idiotiskt, jävla skitlur

Finns det någon telefon där man kan ställa in detta, utan att jailbreaka/hacka?

Jag har aldrig sett någon sådan inställning. Det brukar väl bara vara vibration av eller på - inga andra alternativ.

Ursprungligen av Jesper Ohlsson:

Finns det någon telefon där man kan ställa in detta, utan att jailbreaka/hacka?

Jag har aldrig sett någon sådan inställning. Det brukar väl bara vara vibration av eller på - inga andra alternativ.

Windows Mobile/Phone och Android. Fungerar säkert till BlackBerry och Symbian också.

Rättelse: Oftast med hjälp av tredjepartsprogram och inte en inställning i telefonen.

• Medlem
  • Gävle
  • 2010-11-30 20:30

Vet inte om den fungerar till iPhone, men detta kanske vore något för dig annars? Net PC Direct - Bluetooth vibrating Bracelet

Nej det kanske inte finns någon inställning default för detta i andra telefoner heller
men alla telefoner jag haft tidigare har vibrerat ett flertal gånger vid varje meddelande

det är ju omöjligt att känna av ett Mail eller SMS när man går och har den i byxfickan

Nej det kanske inte finns någon inställning default för detta i andra telefoner heller
men alla telefoner jag haft tidigare har vibrerat ett flertal gånger vid varje meddelande

det är ju omöjligt att känna av ett Mail eller SMS när man går och har den i byxfickan

Om du jailbreakar = MacRumors Forums - View Single Post - How to increase iPhone vibration intensity for calls

• Medlem
  • Göteborg
  • 2010-12-01 22:38

om du ej har den på ljudlöst när du går, och höjer volymen borde du höra sms-ljudet. det ljudet är relativt distinkt. mail-ljudet är nog svårare.

annars får du nog byta lur, om den inte lever upp till dina behov.

• Medlem
  • International user
  • 2010-12-01 22:56

Det är ju en standardinställning andra bolag har valt.

Du lär ju vara döv om du inte hör SMS/Mail, eller så bör du byta signal.

Min vibrator har gått sönder... så enda sättet att höra sms är genom ljud, högsta volym och jag hör dem även ifrån mina byxor! Desto svårare ute i snöstorm men då är det ju till och med svårt o få upp telefonen ur brallorna!

1
Bevaka tråden