Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Jag upptäckte just att många profiler visar "ett enda inlägg" - dvs användaren har bara skrivit ett inlägg. För att fixa detta måste jag köra ett databas-script som tar typ 2-3 timmar...
Med andra ord - ni får leva med det någon dag så kör jag scriptet nattetid!
Jag har kört uppdateringen nu men jag ser att Veteraner visar "ett enda inlägg" fortfarande. Hmm?
Måste söka lite i vBulletins supportdatabas för att se om detta är en rapporterad bugg för i admin-interfacet visas era rätta inläggsantal...
Jag har kört uppdateringen nu men jag ser att Veteraner visar "ett enda inlägg" fortfarande. Hmm?
Måste söka lite i vBulletins supportdatabas för att se om detta är en rapporterad bugg för i admin-interfacet visas era rätta inläggsantal...
Det verkar inte lösa problemet - titta bara på veteranerna ovan!
Jag tror det är ett lättlöst problem så fort vi släpper loss utvecklarna på det - antalet inlägg är rätt om man tittar på medlemsprofilerna, det är bara vid inläggen det blir fel.
Medlemmar med 1000 till 1999 inlägg fick ett inlägg för beräkningen tog inte hänsyn till siffrorna efter mellanslaget som vi använder för tusental. Med andra ord blev 1 333 bara 1 osv.