Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hur flytta en Keynotepresentation till iPad?

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag har en jag Keynotepresentation jag vill flytta till iPad men hur gör jag? Måste jag använda iTunes och hur gör jag i så fall?

Enklast måste väll ändå vara att maila dig själv?

Ursprungligen av =JoNaZ=:

Enklast måste väll ändå vara att maila dig själv?

Ja men det gick bara med en liten fil. Jag har fått en fil på 1 Gb med flera inkluderade videosekvenser. Kan jag flytta en mapp med presentationen och videosekvenserna till iPad med iTunes? Kan jag sen spela upp presentationen med videoskevenserna på iPad om jag köper iPad-appen av Keynote?

Du för över dokumentet med iTunes, inte genom det där gamla drag-och-släpp som är mycket effektivare och uppfanns av Apple för över 25 år sedan. Klicka på enheten i listan och välj sedan programfliken, en bit ner ser du vilka dokument som finns på enheten, kan lägga till nya och ta bort existerande. Apple har ett supportdokument som går igenom hur man gör, det kan du dock visa i en webbläsare och behöver inte ta genom iTunes.
iWork for iPad: About iTunes File Sharing

• Medlem
  • 2010-12-08 21:13

Man kan i alla fall dra och släppa till importfönstret i itunes, om det är samma som till andra program.

Om du installerar DropBox på iPaden och för över filen med hjälp av den...?
Håkan

1
Bevaka tråden