Hej!
Köpte ringsignalen "Angry birds theme" på itunes via min iphone 3g. Signalen hamnade i telefonens musikbibliotek. Den hamnade inte i inställningar så jag kunde välja den som ringsignal. Pga ett inbrott jag hade så försvann alla mina datorer och en massa annat däribland datorn som telefonen var syncad med.
Nu har jag fått låna en sketgammal ibook g4 av morsan som kör osx 10.4.11. Denna vägrar köra itunes 10.1 så jag fick leta reda på itunes 8.2 så den skulle vilja visa vad som finns i telefonen.
Så hur ska jag nu göra för att få in ringsignalen i ringsignallistan? Telefonen är upplåst och inte jailbreakad. Den kör OS 3.1.3 och är en iPhone 3G 16gb.
jag kan inte ändra nånting i telefonen utan att datorn säger nåt om att den inte är syncad mot denna datorn och ska då alltså radera hela telefonen och synca om med datorn bibliotek som innehåll noll iphoneprylar. Jag har dels skitviktiga sms i telefonen som INTE får försvinna. Jag har en massa spel och program som jag köpt och en massa musik.
Dessutom vill den uppdatera till IOS 4.2 men inte detta går heller pga att den vill då ha iTunes 10.1 vilket tydligen inte finns till denna datorn.
Så kort sagt, hur får jag in Angry Birds Theme i ringsignallistan på min iphone 3g?