Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iTunes 10.1 hänger sig

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Uppland
  • 2010-12-13 23:00

Mitt iTunes har börjat bete sig skumt. Företrädesvis verkar det här problemet dyka upp efter att jag har synkat med min 3GS eller iPad.

iTunes låser sig och står och studsar i dock, till slut slutar det att svara och jag får tvinga fram ett avslut. För att lösa detta har jag tvingats flytta min itunes music mapp tillfälligt, radera alla preferences och installera om iTunes. Har detta problem en gång hänt, då kan jag inte längre starta iTunes efter det, ungefär som att något i program-filen ändras permanent. Jag har provat andra saker, reparera rättigheter till exempel med det som hjälper är det jag skrivit ovan. Problemet dök upp som en blixt från klar himmel en dag så jag vet inte vad det beror på riktig.

Vad göra??

Mitt har börjat få andra programm att hänga sig!

Det började med att det hackade en massa utan att jag kunde koppla det till någon särskild aktivitet. Trots omstarter så höll det på.
Applecare sa att jag antingen skulle göra en ny användare o testa där eller helt installera om iTunes.. vilket jag gjorde.
Det första som händer är att system-preferences hänger sig totalt när jag spelar upp något. Lite senare försöker igen, då är det cyberduck som ballar ur. Det slutade så snart man tryckte på paus.

Är det något med iTunes minnes användning?

1
Bevaka tråden