Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Visa iPhone/ipad-skärm på datorn eller TV.n

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Avstängd
  • 2011-01-18 20:02

Har sökt, men hittar inget nytt som vanligt (mitt fel antagligen) så frågar istället.

Finns det verkligen inget sätt att få upp iEnhetens skärm på TV:n och/eller datorn som Steve gör på sina happenings?
Har jag missat detta på nått sätt?

Vill inte JB så pls kom inte med det

Vore så användbart att kunna, iaf för mig.

Nej det finns inte utan jb.

TV-out finns men är inte samma sak då appen måste ha stöd för just det.

Case closed.

• Avstängd
  • 2011-01-18 20:46

Attans också, vad synd.

Ska man verkligen behöva köpa en till av varje och JB dom... affärsstragi?... kanske...

Jo, använda AirPlay eller kablar för vissa appar vet man ju, men tyvärr för få och/eller av fel typ, suck.

Verkar så, hoppas då på en open case snart då

• Medlem
  • Sunne
  • 2011-01-20 09:22

tjena är oxå väldigt intresserad av denna fråga tänk om man kunde få samma funktioner på iphonen flyttad till en extern touch skärm vilken dröm å ha i bilen internet spotify mm mm men är detta möjligt om man nu väljer å jailbreka den ??

Om ni jailbrekat så kan ni installera Veency från Cydia (Veency Allows iPhone Users to Remotely Control their iPhone – iPhone Hacks).
Och sen valfri VNC-klient för att styra telefonen.

• Medlem
  • Karlskoga
  • 2011-01-20 10:12

Eller montera en iPad i bilen (med VoIP).

• Medlem
  • Sunne
  • 2011-01-21 09:06

tusen tack för svaren men det ska alltså funka med touch funktioner å hela kittet ?

Ursprungligen av kimi:

tusen tack för svaren men det ska alltså funka med touch funktioner å hela kittet ?

Jag förstår inte riktigt vad du menar med den frågan?

• Medlem
  • Sunne
  • 2011-01-21 21:03

jo jag skulle vilja ha samma funktioner som det är på min iphoneskärm flyttat till en extern touch skärm så jag tex kan aktivera spotify genom å trycka på den externa skärmen

• Avstängd
  • 2011-01-21 21:05
Ursprungligen av kimi:

jo jag skulle vilja ha samma funktioner som det är på min iphoneskärm flyttat till en extern touch skärm så jag tex kan aktivera spotify genom å trycka på den externa skärmen

iPad?

• Medlem
  • Sunne
  • 2011-01-21 21:16

ha ha ha jo de är sant får väl snart köpa mej en men skulle va roligt å få de å funka på en extern skärm oxå

1
Bevaka tråden