Nå, dags för lite reflektioner.
Jag upplevde i början en del avbrott i ljudet när jag spelade musik, det liksom hoppade till för bara ett ögonblick, men det är väldigt sällan jag upplever det nu. Kvaliteten under samtal är sådär men samtidigt kan man väl inte begära för mycket, tycker jag. Det kan komma lite missljud ibland, någon form av vinande ljud men jag störs inte överdrivet mycket av det när det sker. En positiv överraskning är att man kan använda Voice Control direkt från lurarna, man håller inne Svara-knappen lite och det triggas. Dock lyckas jag inte få det att fungera optimalt men det finns där iaf Lurarna ju också möjlighet att köra över kabel då de har en ingång för 3,5mm kabel. Mycket bra för de som önskar att kunna göra det. Basen är mer än tillräcklig för mig i dessa lurarna, den är inte överdriven så den dränker andra register utan i mitt tycke kanon.
Alltså, jag är absolut nöjd. Skulle jag drista mig till ett betyg så skulle jag kanske kunna sätta det till 8 av 10, där det blir lite minus för samtalskvaliteten som inte är lika hög som ljudkvaliteten vid musik.