Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Synk och blåtands fråga

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

1. Min Ipad vill inte längre synka bilder. Det kommer upp en ruta med ett rött utropstecken med texten: "Ipad-enheten "Ipad" kan inte synkroniseras. Filen som behövs saknas."

Vilken fil är det som saknas undrar man...?

2. Har försökt att få tillgång till internet via Blåtand från min Iphone men jag får det inte att fungera?

Tacksam för svar. Fråga 1 är väl mest angelägen.

Vänligen
B

Senast redigerat 2011-02-06 22:25
  • Medlem
  • 2011-02-06 22:32

2. Det har aldrig fungerat. Men det ryktas om att en hotspot-funktion kommer i iOS 4.3. Först då kan du göra denna koppling.

1. Jag skulle ta det enkla vägen ut - dvs. se till att ha kopia på allt som finns i din iPad och sedan gör en återställning.

2. Det fungerar inte att dela ut internet från iPhone till iPad via bluetooth. När iOS 4.3 lanseras så kommer man mest troligt att leverera en funktion för att dela ut internet via wireless (förhoppningsvis N-standard) till högst fem klienter. Då kan du göra det du önskar.

Ursprungligen av Tobias Schelin:

1. Jag skulle ta det enkla vägen ut - dvs. se till att ha kopia på allt som finns i din iPad och sedan gör en återställning.r.

Jag gjorde det innan jag postade. Dessvärre vill det inte fungera?

Ok då är det bara att vänta på iOS 4.3

1
Bevaka tråden