Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Jag har tillsammans med en kompis gjort ett enkelt iOS-spel som ligger ute på app store. (Gratis).
Det verkar dock som det kraschar för vissa. Men man har ingen aning om varför eller vilka.
Det fungerar jättebra i emluatorn och på min iPad.
Skulle uppskatta om folk med iphone3/4/iPod skulle kunna testa och ladda ner och testa applikationen och säga hur det går.
Provat på 3GS 4.1 (8B117), vad skall man göra? Något hus ser jag inte. Krashar mest.
Bifogar bild på vad jag får upp när jag startar appen. (Allra först syns Tecusloggan)
Erik: Nej folk verkar inte ha skickat in det.
Men tack vare dumpar jag fått löste vi det. Vi tog inte hänsyn till att iAd inte fungerade i äldre versioner av iOS.
Tack alla för er tid? (Var spelet "intressant" förresten?)
Som idé kring ett pusselspel var det utmärkt. Grafiken kändes dock ganska tråkig, och interaktionen med de flyttbara objekten kändes ganska ofta trög. Jag fick heller inget ljud i spelet, och det skulle nog kunna höja det ytterligare.
Min fyraåriga dotter älskar spelet, men har problem med att zoomfunktionen aktiveras hela tiden, och hon har större problem än jag med att ta tag i objekten.
Dessutom vore det bra om det fanns ett sätt att nollställa spelet i inställningarna.