Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ordna ikoner

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Hässleholm
  • 2011-02-23 21:40

Hej! Har en massa appar och har tagit bort en del. Nu är det lite rörigt med tomma platser mellan ikonerna. Finns det något sätt att få alla att lägga sig snyggt utan mellanrum?

• Medlem
  • International user
  • 2011-02-23 22:13

Jag gissar att den är jailbreakad då eftersom att apparna ska lägga sig på rad per automatik. Isåfall så radera iGrid? Kanske? Eller vad det nu är du installerat. Annars får du helt enkelt flytta dom manuellt.

Samma fenomen här, fast jag har inte iGrid.. Kan kanske vara ngt annat som spökar!

• Medlem
  • Hässleholm
  • 2011-02-23 23:58

Nej, den är inte jailbreakad. Fast jag var kanske lite otydlig. På varje sida ser det bra ut men i slutet fastas det några ikoner. Jag vill ha fullt på sidorna utom den sista.

Tror dom lägger sig iordning när du synkar, annars får du flytta dom manueltt s.a.s...

Om hålen inte ligger längst ner på varje sida, kanske en återställning skulle vara på sin plats.

• Medlem
  • Sollentuna
  • 2011-02-24 08:08
Ursprungligen av larsp777:

Nej, den är inte jailbreakad. Fast jag var kanske lite otydlig. På varje sida ser det bra ut men i slutet fastas det några ikoner. Jag vill ha fullt på sidorna utom den sista.

Det går att flytta ikoner mellan sidor. När de "vinglar" är det bara att dra en ikon till kanten av skärmen så scrollar den till nästa sida.

• Medlem
  • International user
  • 2011-02-24 11:05
Ursprungligen av larsp777:

Jaha. Så det är inget mellanrum mellan ikonerna utan på varje sida? Dåså.
Antingen håller du inne en ikon till den börjar skaka och flyttar runt dom som du vill ha det eller så kopplar du in telefonen till itunes och löser det där. Du kan också föra ihopa 2 ikoner för att skapa en mapp och sen dra in fler ikoner där.

• Medlem
  • Hässleholm
  • 2011-02-25 17:08

Man kan inte flytta flera ikoner på en gång?

• Medlem
  • Karlskoga
  • 2011-02-26 11:17

I iTunes kan du göra det.

• Medlem
  • International user
  • 2011-02-25 20:56

Nej. Men med en jailbreakad enhet så kan man med ett tillägg.

• Medlem
  • International user
  • 2011-02-26 11:27

I iTunes går det snabbare och du kan sortera programmen som du vill. När du synkar så flyttas ikonerna om som du har ställt in i iTunes.

//Rob

1
Bevaka tråden