Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

99mac version 4.21 lanserad

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Malmö
  • 2011-03-02 12:00
Ursprungligen av ;:

Jag har faktiskt haft problem att använda sajten med det nya skin'et från min iPad, hur jag än gör så är det det vanliga gränssnittet som visas.

Från min iPhone fungerar det perfekt, dock så skulle jag önska att man på ett mycket tydligare sätt ser i vilka trådar det finns olästa inlägg. Allra helst skulle jag se att jag hade möjlighet att klicka på en "Nya inlägg"-knapp!

Ursprungligen av zinned:

Jag har faktiskt haft problem att använda sajten med det nya skin'et från min iPad, hur jag än gör så är det det vanliga gränssnittet som visas.

Aha - jag ska kolla på det!

jag har fortfarande problemet att jag inte lyckas återgå till det vanliga utseendet förutom genom att logga ut. När jag är inloggad visas alltså alltid mobilversionen, trots att jag surfar via datorn. Att klicka på "Full site" gör bara att jag kommer till förstasidan, dock fortfarande i mobilversionen. Misstänker att problemet beror på att jag valde i mina inställningar att alltid visa mobilskinnet. Problemet är att jag inte lyckas hitta var man ändrar tillbaka till det, misstänker att det inte går via mobilsidan (som alltså är den enda jag kommer åt inloggad). Kan någon admin vänligen ändra denna inställning för mig?

Ursprungligen av ;:

Mycket ramar...

Ursprungligen av ;:

Samma här vad iPaden beträffar. Får bara den normala sidan, ingen mobilversion. Men på ifånen går det bra.

1
Bevaka tråden