Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Min iPhone dog plötsligt

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Plöstligt var den stendöd. Jag antog att den var utan batteri även om den inte borde vara det. Jag satte den på laddning. Provade trycka igång den. Inget resultat. Men så efter typ en kvart, så startade den om. Batteriet var nästan fullt. Vadan detta? Känns mycket oroväckande. Särskilt som jag inte kan hitta kvittot. Den är köpt före Jul på ONOFF. Någon med liknande erfarenheter?

• Medlem
  • International user
  • 2011-03-08 16:10

Inget att bry sig om om det inte händer ofta. Det kan hända att något program har hängt sig. Kan alltid hända även om det är väldigt sällsynt.

//Rob

Tack, det var skönt att höra. Nu måste jag bara hitta åt kvittot om de skulle hända igen.

Du behöver inte "hitta" kvittot. Kolla på din bank när du köpte den på onoff, ring/gå in till OnOff där du köpte itelefonen och be om nytt kvitto. enkelt

• Medlem
  • Lund
  • 2011-03-10 07:17

Har hänt mig 2 ggr på nästan lika många år.. Funkar forfarande kanon!

Tack för tipset om kvittot och lugnande tillrop.

Ingen fara Din operatör kan säkert hjälpa dig med datum när du tecknade abonnemang, om du tecknade något när du köpte iphone

Just Onoff vet jag lämnar ut kvitto om du legitimerar dig. De tar fram en lista med alla dina inköp och sen får du välja vilket kvitto du vill ha.

1
Bevaka tråden