Nu har jag fått min nya disk äntligen och installerat OSX 10.6.6 på den - pust, det tar tid; uppdateringarna är på över 1GB. Kollade systemminnet när jag var klar - en fröjd för ögat! Massor med ledigt minne av de endast två GB som jag har, Sidor ut 0 byte, växlingsfil 0 byte. Inget som kan störa alltså (?)
Så en fräsch installation av Motion 4 på den nya disken. Det tar också tid. Mucho trabajo! Inga synbara förändringar av primärminnet.
Vad händer då när jag startar Motion? Det startar naturligtvis snyggt och prydligt och fungerar som det ska - det fattas bara annat! Fortfarande växlingsfil = 0 byte och sidor ut = 0. 1 GB ledigt.
Problemet är nu att content ligger på datorns hårddisk och Library är tomt. Det går inte att ange någon path inuti programmet. Det borde det väl göra? Får väl installera även content på nya disken sedan.
Hjälp mig att dra slutsatser av detta förutom att programmet är felfritt. Varför funkar det inte från datorns egen hårddisk? Kan det vara något program där som stör motion? Kan det vara något program som stjäl arbetsminne så att mina 2 GB inte räcker till?