Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Kan ibland inte skicka SMS från min iphone 3GS!

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag kan hela tiden ta emot sms men ibland kan jag inte skicka till ny kontakt alt. svara på inkommet sms. Olika kontakter hela tiden. Idag kan jag svara en men inte två andra! Någon som stött på detta problem? Jag har starta om, gjort fabriksåterställning, uppdaterat till senaste... Operatören säger att det finns inget fel hos dem. Det händer helt enkelt ingen ting när jag trycker på skicka på två av tre kontakter idag.

Det finns väl egentligen inte så mycket mer att göra om du redan har gjort alla former av återställningar och uppdateringar. Lämna in telefonen om du tycker att det är värt kostnaderna eller så köper du en ny.

• Medlem
  • International user
  • 2011-03-11 17:15

Har du kollat att numret är riktigt?

//Rob

Tack. Som sagt, lämna in eller nytt, Tobias. Robo-X, det är bl.a. svar som på sms som inte funkar!

• Medlem
  • International user
  • 2011-03-11 22:55
Ursprungligen av Sid Sangberg:

Tack. Som sagt, lämna in eller nytt, Tobias. Robo-X, det är bl.a. svar som på sms som inte funkar!

Jag har haft problem med att vissa kontakters operatörer skriver fel eller ingen landskod och det kan strula ibland.

//Rob

1
Bevaka tråden